Search

۸ صبحانه خوش طعم برای کاهش وزن

رژیم غذایی برای کاهش وزن

آیا شما در تلاش جهت كم شدن چند کیلو از وزنتان هستید یا تلاش می‌کنید که وزنتان را ثابت نگه دارید؟

میل کردن یک صبحانه عادی و سالم می تواند به شما برای رسیدن به هدفتان کمک کند. این صبحانه های کم‌کالری که هرکدام تنها ۲۷۵ کالری انرژی یا کمتر، در هر وعده دارند، در حالیکه شما را در حفظ پروگرام ‌ کالری هـر روز تان یاری می کنند، انرژی کافی را نیز، جهت شما فراهم می کنند.عادت به میل کردن صبحانه سالم و جدید را با صبحانه‌ کم‌کالری و خوشطعم ‌‌تر، ادامه دهید.

اسموتی تمشک آواکادو
اسموتی کرمی آواکادو ظاهری شگفت انگیز به آشامیدن ی صبحانه‌ی شما می دهد. این آشامیدن ی حاوی تنها ۲۴۹ کالری در هر وعده. این اسموتی انرژی ضروری برای شروع یک روز بدون کالری اضافی را به شما هديه می دهد.

مافین پرتغال توت فرنگی
شما عاشق ترکیب توت فرنگی پرتقال در این مافین کم کالری خواهید شد. با یک تغییر غیر معمول طعم ریحان را امتحان بکنید ، اضافه کردن ریحان به ترکیب این صبحانه، معجون میوه‌ی شما را منحصربه فرد خواهد کرد.

مافین های بدون شیرینی اما خوشطعم
دیگر رفیق ندارید مافین های شیرین را امتحان بکنید ؟ پس این مافین بدون شیرینی را تست بکنید . شما عاشق طعم گوشت دودی شده ی کانادایی خواهید شد. طعم تازه این مافین که ترکیبی از فلفل دلمه ای قرمز و پیازچه است، شما را جذب خواهد کرد.

صبحانه پارفیت
پارفیت ( دسری فرانسوی که از ترکیب خامه، بستنی، ژله و تکه‌های میوه تهیه و تولید می‌شود ). رژیم کم چربیتان را با میوه های غنی از ویتامین همراه بکنید تا روزتان را با یک تغذیه‌ی عالی شروع کرده باشید. این پارفیت خوشطعم در هر وعده تنها ۲۴۸ کالری انرژی دارد.

تاکو، صبحانه‌ای سریع

تاکو ( تاکو غذای سنتی مکزیک است که از یک نان پخته شده از آرد ذرت یا گندم تشکیل شده که دور محتویات داخلی را می‌ گیرد. داخـل تاکو می‌شود چیزهای متنوعی قرار داد. از گوشت تا مرغ غذای دریایی سبزیجات حتی پنیر. تاکو اکثرا ً با دست خورده می‌شود و سرو آن با سس سالسا یا آووکادو همراه است. اکثرا ً تاکوها را به دو دسته با نان سخت نان نرم تقسیم می‌کنند. تاکو به پیش از زمان ورود اروپایی ها به مکزیک بر می‌گردد. در نوشته‌های اسپانیایی موجود است که به پذیرایی از آن‌ها در مکزیک، تاکو سرو شده است.)
صبحانۀ تاکو با پنیر چدار کم چرب، جایگزین مناسبی جهت تخم مرغ است که می تواند مورد ی رضایت بخش سالم برای صبحانه ی شما باشد.

ساندویچ تخم مرغ و سالمون (گوشت ماهی سالمون/ آزاد)
سالمون دودی سفیده تخم روی یک مافین گندم، یک صبحانه مقوی و کامل است. اگر با تکه میوه یک لیوان از آبمیوه صد در صد طبیعی همراهش بکنید ، وعده‌ی غذایی قابل توجه خواهید داشت.

فریتاتای پیاز و سبزیجات
(فریتاتا یک غذای سنتی ایتالیایی با پایۀ تخم‌مرغ می‌باشد که شباهت‌های بسياري با املت داشته به طور سنتی با مخلفاتی چون گوشت، پنیر، تره‌ پاستا پر می‌شده است.) این املت ایتالیایی خوشطعم با هر نوع سبزی ای می تواند همراه شود، شما می توانید جعفری، شوید، گشنیز و مرزنجوش را با آن امتحان بکنید .

پنکیک‌های سالم
با داشتن ترکیبی از مواد غذایی سالم، شما می توانید از ساختن پنکیک های خانگی به دست خودتان در روزهای شلوغ هفته، از صبحانه تان لذت ببرید.




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *